Klientská zóna
- Snadnější rezervace: Rezervace aktivit bude rychlejší a intuitivnější.
- Pohodlí: Rezervace můžete provádět odkudkoliv a kdykoliv. Nově také prostřednictvím mobilní aplikace TJ Ostrava.
- Aktuálnost: Přehled o dostupnosti a možnostech rezervací v reálném čase a zároveň okamžité potvrzení vašich rezervací po zaplacení rezervace.
- Přehlednost: Mějte přehled o všech svých rezervacích na jednom místě.
- Upomínky: Získáte připomínku na nadcházející rezervaci, abyste na nic nezapomněli .
- Současné pravidelné rezervace jsou převedeny do nového rezervačního systému.
- Platné kredity ze Sportbanky budou převedeny na vaše zákaznické účty v novém rezervačním systému papírové Sportbanky můžete vracet na sportovním úseku.
-
Stávající klienty z jdemenato jsme předregistrovali do nového systému, pro potvrzení této registrace stačí resetovat heslo (tlačítko "zapomenuté heslo" v novém rezervačním systému) a postupovat dále dle pokynů na obrazovce. Heslo dojde vždy na účet, který byl registrován v původním systému (např jan.novak@seznam.cz)
Nejčastější otázky a odpovědi k rezervačnímu systému
Nejčastější dotazy naleznete v aplikaci nového rezervačního systému nebo také na odkaze zde
Kdyby i přesto vám nebylo cokoliv jasné, nebo nenašli odpověď, neváhejte se na nás obrátit.Rádi Vám pomůžeme
Jak se můžu registrovat?
Registrovat se můžete prostřednictvím našeho rezervačního systému, odkaz zde. Nebo také můžete využít mobilní aplikaci TJ Ostrava, která je k dispozici ke stažení v Google Play a App Store.
Měl jsem registraci v jdemenato, jak teď postupovat?
V takovém případě stačí v novém rezervačním systému kliknout na tlačítko “zapomenuté heslo” a nastavit si nové heslo, pomocí pokynů, které vám přijdou do e-mailu. Je potřeba zadat ten samý e-mail, který jste používali v jdemenato!
Jak mohu provést rezervaci sportoviště?
Po přihlášení do rezervačního systému si vyberete požadovanou aktivitu, zvolíte dostupný termín a potvrdíte rezervaci. Bližší podmínky rezervací jsou uvedeny ve všeobecných obchodních podmínkách TJ.
Mohu svou rezervaci změnit nebo zrušit?
Ano, rezervaci je možné změnit nebo zrušit ve svém účtu v rezervačním systému, více ke zrušení naleznete ve všeobecných obchodních podmínkách TJ.
Co když zapomenu své přihlašovací údaje?
Pokud zapomene své heslo, můžete použít tlačítko “zapomenuté heslo” na přihlašovací stránce, ať už v aplikaci nebo na webu. Na Váš e-mail vám zašleme instrukce k obnovení hesla.
Je možné rezervovat více termínů najednou?
Ano, můžete si zarezervovat více termínů najednou, pokud jsou k dispozici. Pokud máte dostatek financí na své zákazníckém účtu.
Jaké jsou storno podmínky?
Storno podmínky k rezervacím naleznete ve všeobecných obchodních podmínkách TJ zde
Mohu si rezervovat celou halu?
Ano, pro rezervaci celé haly prosíme kontaktujte náš sportovní úsek, který Vám bude v této záležitosti nápomocen.
Pokud máte další otázky, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím našeho kontaktního formuláře na webových stránkách. Rádi Vám pomůžeme!