Klientská zóna

Nejčastější otázky a odpovědi k rezervačnímu systému

Nejčastější dotazy naleznete v aplikaci nového rezervačního systému nebo také na odkaze zde

Kdyby i přesto vám nebylo cokoliv jasné, nebo nenašli odpověď, neváhejte se na nás obrátit.Rádi Vám pomůžeme

Registrovat se můžete prostřednictvím našeho rezervačního systému, odkaz zde. Nebo také můžete využít mobilní aplikaci TJ Ostrava, která je k dispozici ke stažení v Google Play a App Store. 

V takovém případě stačí v novém rezervačním systému kliknout na tlačítko “zapomenuté heslo” a nastavit si nové heslo, pomocí pokynů, které vám přijdou do e-mailu. Je potřeba zadat ten samý e-mail, který jste používali v jdemenato!

Po přihlášení do rezervačního systému si vyberete požadovanou aktivitu, zvolíte dostupný termín a potvrdíte rezervaci. Bližší podmínky rezervací jsou uvedeny ve všeobecných obchodních podmínkách TJ. 

Ano, rezervaci je možné změnit nebo zrušit ve svém účtu v rezervačním systému, více ke zrušení naleznete ve všeobecných obchodních podmínkách TJ. 

Pokud zapomene své heslo, můžete použít tlačítko “zapomenuté heslo” na přihlašovací stránce, ať už v aplikaci nebo na webu. Na Váš e-mail vám zašleme instrukce k obnovení hesla. 

Ano, můžete si zarezervovat více termínů najednou, pokud jsou k dispozici. Pokud máte dostatek financí na své zákazníckém účtu.

Storno podmínky k rezervacím naleznete ve všeobecných obchodních podmínkách TJ zde

Ano, pro rezervaci celé haly prosíme kontaktujte náš sportovní úsek, který Vám bude v této záležitosti nápomocen.

Pokud máte další otázky, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím našeho kontaktního formuláře na webových stránkách. Rádi Vám pomůžeme!

[mailpoet_form id="1"]

 

Staň se členem TJ Ostrava – víc než jen sport!

Chceš být součástí komunity, která spojuje sport, přátelství a nezapomenutelné zážitky? Přidej se k TJ Ostrava a objev svět plný pohybu, zábavy a inspirace!

Ať už jsi začátečník nebo ostřílený sportovec, u nás najdeš své místo.