Vážení klienti,
v první řadě bychom vám chtěli poděkovat za vaši přízeň.
S příchodem května a jarního počasí začíná i naše letní sezóna, a proto postupně otevíráme venkovní sportoviště.
Jak již víte, letošní rok se v našem areálu nese ve znamení inovací, novinek a změn. Jednou z nich je i nový rezervační systém.
Díky vaší zpětné vazbě můžeme dále pracovat na růstu a představit další novinky.
Vaší zpětné vazby si velice vážíme, a proto mi dovolte pár slov k nejčastějším dotazům.
Pro veškeré novinky sledujte naše webové stránky, kde se vždy dozvíte vše aktuální.
Z nejčastějších dotazů a připomínek:
Mohu u vás uplatnit Multisport?
Kartu Multisport u nás uplatnit samozřejmě můžete.
Použití se řídí všeobecnými obchodními podmínkami zveřejněnými na naších webových stránkách.
Stává se, že klient si v našem rezervačním systému místo potvrzení termínu rezervace a následného dokončení rezervace v sportcentru, si v rezervačním systému zakoupí jednorázovou službu a na tu nelze uplatnit Multisport.
Storno 48 hodin je moc, proč nemůže být méně?
Musíme chránit i nás, abychom vám mohli přinášet komfort a bezpečí. Bohužel ne všichni klienti jsou čestní a nakládají se svými rezervacemi vůči nám férově. Pro věrné klienty připravujeme další novinky. Sledujte proto náš web, kde se dozvíte více.
Depozit
Chápeme, že skládání depozitu může být pro některé z Vás nepříjemné. Depozit ve výši 400 Kč je nejnižší možná částka, kterou jsme schválili, a slouží k pokrytí nákladů na využití sportoviště. Depozit nám pomáhá zajistit, že všechny rezervace jsou seriózní, a že můžeme poskytovat kvalitní služby.
Přehled rezervací
Někteří z Vás nám psali, že nemohou spravovat své rezervace a musí volat do sportcentra. Tento problém nastává, když je Váš zůstatek nižší než částka potřebná na pokrytí všech Vaších rezervací.
Doporučujeme zkontrolovat stav konta a případně doplnit kredit, aby bylo možné rezervace spravovat přímo v systému.
Děkujeme za vaši podporu a těšíme se na vás!
Za TJ Ostrava
Ředitel, Mgr. Miloš Matula