Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

a podmínky užití Rezervačního systému platného pro sportovní areál

Tělovýchovná jednota Ostrava

 

I.

Základní ustanovení

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky a podmínky užití rezervačního systému platného pro sportovní areál (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“)

TJ Ostrava, provozovatel sportovního areálu

IČ: 00561916

DIČ: CZ 00561916

se sídlem:

Varenská 3098/40a, Moravská Ostrava, 702 00

spolek je zapsán v OR vedeném u Krajského soudu v Ostravě, oddíl L, vložka 98

kontaktní údaje:

e-mail: sport@tjostrava

telefon: 00420 770 690 234

web:www:tjostrava.cz

(dále jen „provozovatel“ nebo „prodávající“)

  1. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svou podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen:

„klient“ nebo „kupující“) prostřednictvím webového rozhraní, resp. rezervačního systému umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese: www: tjostrava. cz (dále jen „internetový obchod“).Naše organizace využívá portál tjostrava.cz s platební branou společnosti Global Payment pro prodej vstupenek na sportovní akce. Kliknutím na tlačítko pro platbu – „Koupit vstupenku“ potvrzujete nákup vstupenky.

Jakmile obdržíme platbu na náš bankovní účet, dojde k uzavření kupní smlouvy mezi vámi a naší organizací.

Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. .

  1. Informace o službách a o zboží, včetně uvedení cen jednotlivých služeb a zboží a jeho hlavních vlastností, jsou uvedeny u jednotlivých služeb a zboží v katalogu internetového obchodu. Ceny služeb a zboží jsou uvedeny včetně

 mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek. Tyto

obchodní podmínky jsou sepsány v českém jazyce a kupní smlouva se rovněž uzavírá v českém jazyce.

  1. daně z přidané hodnoty, všech souvisejících poplatků a nákladů za vrácení

zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být vráceno obvyklou

poštovní cestou. Ceny služeb a zboží zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě. Toto ustanovení nevylučuje

sjednání kupní smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.

Veškerá prezentace služeb a zboží umístěná v katalogu internetového obchodu

II.

 

Informace o službách (zboží) a o cenách

1

  1. V internetovém obchodě, v platném ceníku, jsou zveřejněny, pokud je to

potřeba, také informace o nákladech spojených s konzumací služeb.

  1. Případné slevy z kupní ceny služeb a zboží nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se prodávající s kupujícím jinak.

III.

Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  1. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory, náklady na platební bránu), hradí kupující sám ze svého. Tyto náklady se neliší od základní sazby.
  2. Kupující provádí objednávku služeb a zboží těmito způsoby:
    • prostřednictvím svého zákaznického účtu, po předchozí registraci v

internetovém obchodě,

  • vyplněním potřebných údajů na recepci sportovního
  1. Při zadávání objednávky si klient vybere službu a způsob její úhrady (platby).
  2. Před odesláním objednávky je klientu umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Objednávku kupující odešle prodávajícímu

kliknutím na tlačítko (ikonu)„objednat“, případně „zaplatit“. Registrací v

internetovém obchodě, resp. v našem rezervačním systému, vyslovuje klient (kupující) svůj souhlas se zpracováním jeho osobních údajů dle u nás platných zásad jejich zpracování. Údaje uvedené v objednávce jsou provozovatelem, resp. prodávajícím považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení kupujícího o tom, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil.

  1. Neprodleně po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na e-mailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Okamžik odeslání tohoto potvrzení na klientu elektronickou adresu je okamžikem uzavření smlouvy. Přílohou tohoto potvrzení jsou aktuální

obchodní podmínky prodávajícího. Kupní smlouva je tedy uzavřena

potvrzením objednávky prodávajícím na e-mailovou adresu kupujícího.

  1. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže provozovatel, resp. prodávající splnit, zašle kupujícímu na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením kupujícího o přijetí této nabídky prodávajícímu na jeho e-mailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách.
  2. Všechny objednávky přijaté provozovatelem, jako prodávajícím jsou závazné. Kupující může zrušit objednávku, dokud není kupujícímu doručeno oznámení o přijetí objednávky prodávajícím. Kupující může zrušit objednávku telefonicky na telefonní číslo nebo e-mail prodávajícího uvedený v těchto obchodních podmínkách.
  3. V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně provozovatele, jako prodávajícího při uvedení ceny služeb nebo zboží v internetovém obchodě nebo v průběhu objednávání, není provozovatel (prodávající) povinen dodat kupujícímu službu nebo zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu.
  1. Provozovatel (prodávající) informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí kupujícím na e-mailovou adresu prodávajícího.

IV.

Zákaznický účet a obsluha rezervačního systému

  1. Na základě registrace klienta provedené v internetovém obchodě může klient přistupovat do svého zákaznického účtu. Ze svého zákaznického účtu může klient provádět objednávání služeb (případně i zboží). Klient může objednávat služby (zboží) také bez registrace.
  2. Při registraci do zákaznického účtu a při objednávání služeb je klient povinen

uvádět správně a pravdivě všechny systémem požadované údaje. Údaju ve vedené v uživatelském účtu je klient při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat.

Údaje uvedené kupujícím v zákaznickém účtu a při objednávání služeb (zboží) jsou prodávajícím považovány za správné.

  1. Přístup k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a

Klient je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho zákaznického účtu. Prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití zákaznického účtu třetími osobami.

  1. Klient není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám.
  2. Prodávající může bez předchozího upozornění zrušit klientu uživatelský účet a to zejména v případě, když klient svůj uživatelský účet nevyužívá po delší dobu, č i v případě, kdy klient poruší své povinnosti z kupní smlouvy nebo těchto o
  3. obchodních podmínek.
  4. Klient bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě a to

zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

  1. Klient se zaregistruje anebo přihlásí do rezervačního systému. Bez toho není

možné uskutečnit rezervaci prostřednictvím internetové aplikace. To platí i pro rezervace s využitím telefonního spojení. Případně lze provést výjimečně i rezervaci bez registrace tak, že klientu je umožněn po uhrazení vstupného, resp. ceny služby, přímý vstup do TJ Ostrava.

  1. Po přihlášení do rezervačního systému je třeba zadat rezervaci, pokud bude

klient mít v sytému uložen dostatečný depozit, který svou hodnotou bude krýt rezervaci, je proces rezervace u konce. Pokud klientův depozit není dostatečný, systém vyzve klienta k úhradě rezervace prostřednictvím platební brány GlobalPayment.        Po zaplacení je rezervace kompletní.

  1. Systém umožňuje vložení depozitu anebo koupi Permanentky či Členství

prostřednictvím platební brány GlobalPayment. Po zvolení zamýšlené položky systém přesměruje klienta na platební bránu a po zaplacení se v účtu klienta v

rezervačním systému objeví zvolená položka.

V.

Depozit

  1. Klient si buď prostřednictvím GlobalPayment (on-line platby) přes webový rezervační systém anebo mobilní aplikaci anebo prostřednictvím recepce (hotovostně –

cash anebo prostřednictvím platby platební kartou) vloží ke svému účtu v rezervačním systému peníze a tím pádem získá (v relaci k výši vloženého depozitu) následující benefity:

  1. Vloženo: 300,– Kč až 999,– Kč – bez zvýhodnění, využije se

k úhradě rezervace;

  1. Vloženo: 1.000,– Kč až 2.999,– Kč – sleva 10% na badminton,

Tenis, Stolní tenis – opět se používá k úhradě rezervace;

  1. Vloženo: 3.000,– Kč a více – sleva 15% na badminton, Tenis,

Stolní tenis – opět se používá k úhradě rezervace.

  1. Platnost depozitu je jeden rok ode dne jeho vložení. Rezervační systém upozorní klienta na jeho vyčerpání anebo exspiraci. Pokud klient vyčerpá depozit před koncem ročního období, ztrácí nárok na slevu dokud depozit opět nedoplní.

VI.

Storno podmínky

 

  1. Zrušení rezervace v době osmi a více hodin předem před zamýšlenou dobou návštěvy TJ Ostrava je bez V tom případě rezervační systém vrátí již uhrazenou cenu služby na účet klienta anebo je doplní k jeho depozitu. Pokud bude rezervace zrušena v době kratší než dvacet čtyři hodin před zahájením konzumace služby, činí storno poplatek 100% ceny sjednané služby, k čemuž slouží on-line platba, kdy se tato částka odečte z klientova zákaznického účtu, resp. z jeho depozitu. Pokud bude rezervace zrušena z důvodu ležícího na straně provozovatele, v době kratší než dvacet čtyři hodin před začátkem rezervované služby, zavazuje se provozovatel klienta informovat o této

skutečnosti a již uhrazenou částku vrátí na klientův zákaznický účet (k jeho depozitu).

  1. Provozovatel může bez předchozího upozornění změnit klientovi číslo

Pokud by však mělo dojít ke změně času rezervace, zavazuje se provozovatel .tuto změnu projednat s klientem v dostatečném předstihu před touto změnou.

VII.

Platební podmínky a dodání služby (zboží)

 

  1. Cenu služby a případné náklady spojené s dodáním služby dle kupní smlouvy může klient (kupující) uhradit následujícími způsoby:
    • bezhotovostně platební kartou,
    • bezhotovostně převodem na účet prodávajícího prostřednictvím platební brány GlobalPayment,
    • v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru služby na

recepci sportovního areálu.

  1. Společně s kupní cenou je klient povinen uhradit prodávajícímu další náklady spojené s poskytnutím služby ve smluvené výši. Není-li dále uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s poskytnutím služby.
  2. V případě platby v hotovosti je kupní cena splatná při konzumaci služby.
  3. V případě platby prostřednictvím platební brány GlobalPayment postupuje klient podle pokynů tohoto poskytovatele elektronických plateb.
  1. V případě bezhotovostní platby je závazek klienta uhradit kupní cenu služby splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího.
  2. Prodávající nepožaduje od klienta předem žádnou zálohu či jinou obdobnou platbu. Úhrada kupní ceny před konzumací služby není zálohou.
  3. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit klientu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
  4. Služba (případně zboží) je kupujícímu dodána:
    • osobním odběrem (konzumací služby) ve sportovním areálu,
    • na adresu určenou kupujícím na objednávce, pokud se jedná o zboží.
  5. Volba způsobu dodání se provádí během objednávání zboží.
  6. Prodávající vystaví klientu daňový doklad, resp. účtenku splňující náležitosti daňového Daňový doklad je odeslán na e-mailovou adresu kupujícího.

VIII.

Odstoupení od smlouvy

  1. Klient, kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svou podnikatelskou

činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit.

  1. Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dnů, a sice
    • ode dne převzetí zboží,
    • ode dne převzetí poslední dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí,
    • ode dne převzetí první dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy pravidelná opakovaná dodávka zboží.
  2. Klient však nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy
    • O poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
    • o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
    • o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro

jeho osobu,

  • dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
  • dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
  • v dalších případech uvedených v 1837 občanského zákoníku.
  1. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí klient (kupující) odeslat

prohlášení o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy.

  1. Pro odstoupení od kupní smlouvy může klient (kupující) využít vzorový formulář k odstoupení od smlouvy poskytovaný prodávajícím. Odstoupení od kupní smlouvy zašle klient (kupující) na e-mailovou nebo doručovací adresu prodávajícího uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající potvrdí kupujícímu bezodkladně přijetí formuláře.
  1. Klient (kupující), který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy s prodávajícím. Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
  2. Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu provozovatel (prodávající) bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho přijal, a to stejným způsobem.
  3. Prodávající vrátí klientovi (kupujícímu) přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím klient (kupující) souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
  4. Jestliže klient (kupující) zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající klientovi (kupujícímu) náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
  5. Odstoupí-li klient (kupující) od kupní smlouvy, není prodávající povinen vrátit přijaté peněžní prostředky klientovi (kupujícímu) dříve, než mu klient (kupující) zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
  6. Zboží musí vrátit klient (kupující) prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku klienta na vrácení kupní ceny.
  7. Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, nebo když výrobce, dovozce nebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Prodávající bezodkladně informuje klienta prostřednictvím e-mailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným klientem (kupujícím).

IX.

Práva z vadného plnně í, reklamace

  1. Prodávající zodpovídá klientu (kupujícímu) za to, že poskytnutá služba nebo zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá klientovi (kupujícímu), že v době, kdy kupující zboží převzal
    • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
    • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
    • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
    • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
  1. Povinnosti z vadného plnění má prodávající nejméně v takovém rozsahu, v jakém trvají povinnosti z vadného plnění výrobce. Klient (kupující) je jinak oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
  2. Je-li na prodávaném zboží, na jeho obalu, v návodu připojenému ke zboží nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze zboží použít, použijí se ustanovení o záruce za jakost.
  3. Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že zboží bude po určitou dobu způsobilé k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Vytkl-li klient (kupující) prodávajícímu vadu zboží oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění ani záruční doba po dobu, po kterou nemůže kupující vadné zboží užívat.
  4. Ustanovení uvedená v předchozím odstavci obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu z důvodu vady, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží. Právo z vadného plnění klientovi (kupujícímu) nenáleží, pokud před převzetím zboží věděl, že zboží má vadu, anebo pokud vadu sám kupující způsobil.
  5. V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat
  • výměnu za nové zboží,
  • opravu zboží,
  • přiměřenou slevu z kupní ceny,
  • odstoupení od
  1. Kupující má právo odstoupit od smlouvy,
  • pokud má zboží podstatnou vadu,
  • pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě,
  • při větším počtu vad zboží.
  1. Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.
  2. U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady nebo přiměřenou slevu z kupní ceny.
  3. Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (obvykle třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (zpravidla nejméně tři vady současně), má kupující právo uplatnit požadavek na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.
  4. Při uplatnění reklamace je kupující povinen prodávajícímu sdělit, jaké právo si zvolil. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná. Nezvolí-li kupující si své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva stejná jako při nepodstatném porušení smlouvy.
  5. Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.
  1. Pokud prodávající prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil, není prodávající povinen nároku kupujícího vyhovět.
  2. Kupující nemůže reklamovat zlevněné zboží z důvodu, pro který je dané zboží zlevněno.
  3. Prodávající je povinen přijmout reklamaci v sídle sportovního centra. Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
  4. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu.
  5. Prodávající písemně informuje kupujícího o výsledku
  6. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
  7. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může kupující u prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí záruční doby, v opačném případě ho soud nemusí přiznat.
  8. Volbu způsobu reklamace má kupující.
  9. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí
  • 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

X.

Doručování

  1. Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty.
  2. Klient (kupující) doručuje prodávajícímu korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající doručuje klientu (kupujícímu) korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou v jeho zákaznickém účtu nebo v objednávce.

XI.

Osobní údaje

  1. Všechny informace, které klient (kupující) při spolupráci s prodávajícím uvede, jsou důvěrné a bude s nimi tak zacházeno. Pokud klient (kupující) nedá prodávajícímu písemné svolení, údaje o klientu (kupujícím) nebude prodávající jiným způsobem než za účelem plnění ze smlouvy používat, vyjma

e-mailové adresy, na kterou mohou být zasílána obchodní sdělení, neboť tento postup umožňuje zákon, pokud není vysloveně odmítnut.

  1. Tato sdělení se mohou týkat pouze obdobného nebo souvisejícího zboží a lze je kdykoliv jednoduchým způsobem (zasláním dopisu, e-mailu nebo proklikem na odkaz v obchodním sdělení) odhlásit. E-mailová adresa bude za tímto

účelem u provozovatele uchovávána po dobu 3 let od uzavření poslední smlouvy mezi smluvními stranami.

  1. Podrobnější informace o ochraně osobních údajů naleznete v Informaci o

Zásadách zpracování osobních údajů v TJ Ostrava zde.

XII.

Mimosoudní řešení sporů

  1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
  2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika se sídlem Štěpánská 567/15,

120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

  1. Provozovatel (prodávající) je oprávněn k prodeji služeb (a případně i zboží) na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

XIII.

Závěrečná ustanovení

  1. Veškerá ujednání mezi provozovatelem (prodávajícím) a klientem (kupujícím) se řídí právním řádem České Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
  2. Provozovatel (prodávající) není ve vztahu ke klientu (kupujícímu) vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
  3. Všechna práva k webovým stránkám provozovatele (prodávajícího), zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží provozovateli (prodávajícímu). Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu provozovatele.
  1. Provozovatel (prodávající) nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Klient (kupující) nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.
  2. Klient (kupující) tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
  3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována provozovatelem (prodávajícím) v elektronické podobě (v jeho rezervačním systému) a není přístupná.
  4. Znění obchodních podmínek může provozovatel (prodávající) měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklé po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
  5. Přílohou obchodních podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od

smlouvy.

Tyto obchodní podmínky (včetně podmínek užití rezervačního systému platného v TJ Ostrava) nabývají účinnosti dnem 18.06.2024